Costurile vor depinde și de::
Înainte de a ne ocupa de asistența pentru aplicația sau infrastructura dvs., analizăm TCO și ROI ale echipamentelor de care beneficiati și evaluăm în ce măsură aceste estimări financiare vor fi îmbunătățite după ce vom începe asistența.
Activitățile noastre de asistență IT și calitatea serviciilor sunt reflectate în rapoarte periodice, cu indicatori clari pentru respectarea strictă a obiectivelor privind nivelul de servicii. În cadrul proiectelor noastre de asistență, utilizăm următorii KPI:
Credem că asistența IT pe termen lung este reciproc avantajoasă pentru un client și un furnizor de servicii, deoarece o durată de viață mai lungă a serviciilor înseamnă mai puține perioade de tranziție și faze de integrare pentru client și rutine de lucru bine adaptate pentru echipa de suport.
Obțineți o echipă dedicată, susținută de tehnologie și ghidată de talent.
Este posibilă cooperarea cu "white label"
Suport L1, L2, L3 pentru companii, companii de software și MSP.
Monitorizarea preventivă a rețelei IT cu suport L2, L3.
Suport L1, L2, L3 și îmbunătățirea proactivă a aplicației dvs. cloud sau local, inclusiv:
Asistență completă a infrastructurii IT, inclusiv:
ITqsoft va realiza o monitorizare atentă a infrastructurii IT sau a elementelor acesteia și vom stabili un sistem eficient de lucru pentru o asistență IT de înaltă calitate.