Skip to main content

Suport IT

Serviciile
de asistență IT
Elementele
de infrastructură IT
Beneficiile
care vi se acordă
Opțiunile noastre
de prestare servicii

Domeniul de activitate IT pe care îl acoperim

Ce beneficii primești cu serviciul de asistență IT

Modul de gestionare a incidentelor pe mai multe nivele:

  • L1. O echipă de asistență pentru utilizatori.
  • L2. O echipă de asistență tehnică.
  • L3. O echipă de ingineri de software.

 

 

Descrieri detaliate ale infrastructurii IT și ale procedurilor de operare:

  • SOPs pentru rezolvarea tichetelor, gestionarea modificărilor și a incidentelor, fluxuri CI/CD.
  • Scheme de rețea.
  • Gestionare bazei de date a configurației.
  • Planul de îmbunătățire a infrastructurii.

Evaluări ale conformității cu normele de reglementare:

  • Evaluarea de referință a mediului IT în raport cu PCI DSS, HIPAA, etc.
  • Planuri de atenuare a deficiențelor de conformitate.

Îmbunătățirea gradului de satisfacție a utilizatorilor:

  • Testarea/monitorizarea UX.
  • Sondaje și studii privind experiența utilizatorilor, cu planuri de îmbunătățire a CSAT pe baza rezultatelor acestora.

Materiale de pregatire self-service:

  • Cunoștințe bazate pe articole.
  • FAQs.
  • Manuale de utilizare.

 

 

Rapoarte periodice și transparente:

  • Rapoarte la nivel de serviciu.
  • Rapoarte de întreținere.
  • Control de rutină
  • Rapoarte de evaluare a securității.
  • Rapoarte de incidente cu analiza cauzelor principale.

Costurile vor depinde și de::

  • Pachet de servicii (monitorizare continuă și depanare, help desk L1-L3, migrare etc.).
  • Tipul de infrastructură IT (cloud, local).
  • Complexitatea infrastructurii IT.
  • Pachetul SLA (acoperire în timp, numărul de probleme incluse) și KPI-urile vizate.
  • Vă oferim o estimare personalizată.

Principalele servicii de management IT.

Analiza de fiabilitate a proiectelor de suport IT

Înainte de a ne ocupa de asistența pentru aplicația sau infrastructura dvs., analizăm TCO și ROI ale echipamentelor de care beneficiati și evaluăm în ce măsură aceste estimări financiare vor fi îmbunătățite după ce vom începe asistența.

 

Servicii orientate spre rezultate și rapoarte transparente

Activitățile noastre de asistență IT și calitatea serviciilor sunt reflectate în rapoarte periodice, cu indicatori clari pentru respectarea strictă a obiectivelor privind nivelul de servicii. În cadrul proiectelor noastre de asistență, utilizăm următorii KPI:

  • Solicitări de modificare implementate.
  • Solicitări de modificare în așteptare în registru.
  • Satisfacția utilizatorilor.
  • Disponibilitatea aplicației.
  • MTTR (timpul mediu de recuperare).

Colaborare pe termen lung

Credem că asistența IT pe termen lung este reciproc avantajoasă pentru un client și un furnizor de servicii, deoarece o durată de viață mai lungă a serviciilor înseamnă mai puține perioade de tranziție și faze de integrare pentru client și rutine de lucru bine adaptate pentru echipa de suport.

Facem ca dezvoltarea de software personalizat să fie simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor

Obțineți o echipă dedicată, susținută de tehnologie și ghidată de talent.

Alegeți tipul de serviciu

Serviciul de asistență IT

Este posibilă cooperarea cu "white label"

Suport L1, L2, L3 pentru companii, companii de software și MSP.

  • Introducerea de SOP-uri și procese ITSM eficiente.
  • Rezolvarea incidentelor raportate.
  • Asigurarea ratei de satisfacție a utilizatorilor.
  • Întreținerea bazei de informații.
  • Rapoarte periodice.
Serviciul de asistență IT

Centrul de operare a rețelei

Monitorizarea preventivă a rețelei IT cu suport L2, L3.

  • Configurarea NOC și introducerea de proceduri de lucru și politici eficiente.
  • Monitorizare de rețea 24/7, verificări de funcționare, rezolvarea incidentelor.
  • Rapoarte periodice.

 

 

Centrul de operare a rețelei

Asistență pentru aplicații

Suport L1, L2, L3 și îmbunătățirea proactivă a aplicației dvs. cloud sau local, inclusiv:

  • Monitorizare, testare, revizuire a codului.
  • Configurare, rezolvări pe loc, modificări de cod.
  • Optimizarea traficului de consum în cloud.
  • Asigurarea ratei de satisfacție a utilizatorilor.
  • Rapoarte periodice.
ASISTENȚĂ SOFTWARE

Suport IT complet

Asistență completă a infrastructurii IT, inclusiv:

  • Serviciu de asistență IT.
  • Centrul de operare a rețelei.
  • Asistență software.

 

 

 

SUPORT IT COMPLET

Beneficiați de servicii IT stabile și eficiente!

ITqsoft va realiza o monitorizare atentă a infrastructurii IT sau a elementelor acesteia și vom stabili un sistem eficient de lucru pentru o asistență IT de înaltă calitate.