Skip to main content

Politica de confidențialitate

Această Politică de confidențialitate nu se aplică informațiilor pe care clienții noștri le pot procesa atunci când utilizează Serviciile noastre. Este posibil să colectăm și să primim informații despre utilizatorii Serviciilor noastre ("utilizatori", "dumneavoastră" sau " ale dumneavoastră") din diverse surse, inclusiv: (i) informații pe care le furnizați prin intermediul contului dumneavoastră de utilizator în cadrul Serviciilor ("Contul") dacă vă înregistrați pentru Serviciile noastre; (ii) prin utilizarea serviciilor de către dumneavoastră; și (iii) de la site-uri web, servicii și parteneri terță. Vă recomandăm să citiți această Politică de confidențialitate în întregime pentru a vă asigura că sunteți pe deplin informat.

1. INFORMAȚII COLECTATE

  • Informațiile pe care le furnizați

  1. Înregistrarea contului. Atunci când vă înregistrați pentru un Cont, vă putem cere informații de contact, inclusiv elemente precum numele, numele companiei, adresa, adresa de e-mail, codul poștal și numărul de telefon.
  2. Informații privind plata. Atunci când adăugați informațiile despre contul bancar în contul dvs., aceste informații sunt direcționate către procesorul nostru de plăți terță. De asemenea, nu stocăm informațiile contului dvs. bancar în sistemele noastre.
  3. Comunicații. Dacă ne contactați direct sau prin intermediul ferestrei noastre de chat, este posibil să primim informații suplimentare despre dumneavoastră, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, conținutul mesajului și/sau al atașamentelor pe care ni le trimiteți și orice alte informații pe care alegeți să le furnizați.
  4. De asemenea, este posibil să primim o confirmare atunci când deschideți un e-mail de la noi. Este posibil să folosim module cookie de sesiune pentru a vă facilita navigarea pe site-ul nostru. Cookie-ul în sine nu conține informații personale, deși ne va permite să facem legătura între utilizarea de către dvs. a acestui site și informațiile pe care le-ați furnizat în mod specific și în mod conștient. Puteți refuza cookie-urile prin dezactivarea lor în browserul dumneavoastră. Un cookie de identificare a sesiunii expiră atunci când închideți browserul. Un cookie persistent rămâne pe hard disk-ul dvs. pentru o perioadă de timp extinsă. Puteți elimina cookie-urile persistente urmând instrucțiunile furnizate în browserul dvs. de internet
  • Informațiile personale pe care vi se cere să le furnizați și motivele pentru care vi se cere să le furnizați vă vor fi prezentate în mod clar în momentul în care vă solicităm să furnizați informațiile personale.

  • Informațiile colectate atunci când utilizați serviciile noastre.

  1. Autentificările dvs. pe server
  2. Detalii despre baza de date
  3. Detalii privind politica de client
  4. Logarea la sisteme de ticketing
  • Informații pe care le primim de la entități.

  1. Parteneri terță. De asemenea, este posibil să primim informații publice referitoare la dumneavoastră și să le combinăm cu datele pe care le avem despre dumneavoastră.
  2. Informațiile generale sunt colectate atunci când accesați site-ul nostru web. Utilizăm adresa IP pentru a identifica locația/țara în care vă aflați atunci când utilizați site-ul nostru web. De asemenea, înregistrăm informații cum ar fi pagina pe care ați vizitat-o mai mult, timpul petrecut pe site-ul nostru, numărul de vizite efectuate și dacă sunteți referit de pe alte site-uri web sau link-uri.

2. CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE

We use the information we collect in various ways, including to:

  • Dacă comandați un serviciu de la noi, vă solicităm anumite informații personale în formularul de comandă. Vi se cere să furnizați detalii precum adresa de e-mail autorizată, adresa de facturare, conturile de chat online, detaliile serverului, detaliile serviciului de asistență etc.
  • Pentru a rezolva problemele, este posibil să ni se solicite să ne conectăm la serverele de la distanță, să comunicăm cu clienții dvs. și/sau să efectuăm cercetări pentru a găsi soluții adecvate. Informații pe care utilizatorii le furnizează prin intermediul unor solicitări voluntare securizate, care ne sunt necesare pentru a accesa de la distanță serverele și sistemele de asistență tehnică, pentru a ne contacta echipa noastră de vânzări sau de asistență, trebuie să ne comunicați informațiile dumneavoastră de contact, cum ar fi numele, adresa de e-mail și numele companiei pe care o reprezentați. Utilizăm aceste informații pentru a vă contacta în legătură cu serviciile de pe site-ul nostru pentru care v-ați exprimat interesul. De asemenea, dacă avem probleme în procesarea comenzii dvs., vom folosi aceste informații pentru a vă contacta.
  • Îmbunătățirea calității, pregătirea angajaților și extinderea serviciilor noastre.
  • Să înțelegem, să analizăm și să instruim angajații noștri cu baza de cunoștințe a clienților respectivi, să dezvoltăm noi servicii, caracteristici și studii de caz ale clienților.
  • Să comunicăm cu dumneavoastră, fie direct, fie prin intermediul unui angajat al nostru, inclusiv pentru serviciul clienți, feedback-uri, pentru a vă furniza actualizări și alte informații referitoare la Servicii.
  • Găsiți și preveniți fraudele.
  • În scopuri de conformitate, inclusiv pentru aplicarea Termenilor noștri de utilizare sau a altor drepturi legale, sau conform prevederilor legilor și reglementărilor în vigoare sau solicitate de orice proces judiciar sau agenție guvernamentală.

3. MODUL ÎN CARE DISTRIBUIM INFORMAȚIILE

Putem comunica informațiile pe care le colectăm în diverse moduri, inclusiv următoarele:

  • Furnizori și prestatori de servicii. Este posibil să împărtășim informații cu ajutorul unor instrumente sau software de la părți terțe, cu consimțământul dumneavoastră, pentru a vă ajuta la prestarea Serviciilor noastre.
  • Transfer de activități. Informațiile pot fi dezvăluite și transferate după consimțământul dvs. către orice potențial cumpărător, succesor sau reprezentant ca parte a oricărei fuziuni, achiziții, finanțări de datorii, vânzări de active sau tranzacții similare propuse sau în caz de insolvență, faliment sau administrare judiciară în care informațiile sunt transferate către una sau mai multe părți terțe ca fiind unul dintre activele noastre profesionale.
  • Conform cerințelor legale și alte informații suplimentare similare. Putem, de asemenea, să împărtășim informații pentru (i) a satisface orice lege, regulament, procedură legală sau solicitare guvernamentală aplicabilă; (ii) a pune în aplicare această Politică de confidențialitate și Termenii noștri de serviciu, inclusiv investigarea unor potențiale încălcări ale acesteia; (iii) a detecta, preveni sau aborda în alt mod frauda, securitatea sau problemele tehnice; (iv) a răspunde solicitărilor dumneavoastră; sau (v) a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța noastră, a utilizatorilor noștri și a publicului. Aceasta include schimbul de informații cu alte companii și organizații pentru protecția împotriva fraudei și prevenirea spam-ului/malware-ului.

4. BAZA LEGALĂ PENTRU PRELUCRAREA INFORMAȚIILOR

Baza legală pentru colectarea și utilizarea informațiilor cu caracter personal descrise mai sus va depinde în funcție de informațiile cu caracter personal în cauză specific în care le colectăm.

5. SECURITATE

ITqsoft ia în serios problemele de confidențialitate și dorește să vă protejeze drepturile de utilizator. Înțelegem și respectăm preocupările dvs. privind confidențialitatea și facem ca experiența dvs. online să fie satisfăcătoare și sigură. Pentru a face acest lucru, folosim o varietate de tehnologii și măsuri de securitate concepute pentru a proteja informațiile împotriva accesului, utilizării sau dezvăluirii neautorizate. Măsurile pe care le folosim sunt concepute pentru a oferi un nivel de securitate adecvat riscului de procesare a informațiilor dvs. personale. Infrastructura biroului nostru este monitorizată 24/7/365 cu camere de supraveghere CCTV, iar accesul la spațiile de lucru este restricționat printr-un sistem biometric.

6. REȚINEREA DATELOR

Păstrăm informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs. atunci când avem o nevoie comercială legitimă de a face acest lucru (de exemplu, pentru a vă furniza un serviciu pe care l-ați solicitat sau pentru a respecta cerințele legale, fiscale sau contabile aplicabile).

Atunci când nu mai avem nicio nevoie comercială legitimă de a prelucra informațiile dvs. personale, le vom șterge sau le vom face anonime, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), vom stoca în siguranță informațiile dvs. personale și le vom izola de orice prelucrare ulterioară până când va fi posibilă ștergerea lor.

7. ACCESARE

Dacă sunteți un utilizator înregistrat, puteți accesa anumite informații asociate cu contul dvs. prin conectarea la Serviciile noastre sau prin trimiterea unui e-mail la office@itqsoft.ro. Dacă vă închideți contul, orice activitate publică din contul dvs. înainte de ștergere poate rămâne stocată pe serverele noastre și poate rămâne accesibilă publicului. Pentru a vă proteja confidențialitatea și securitatea, este posibil să luăm, de asemenea, măsuri rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a vă actualiza sau elimina informațiile.

8. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ PRIVIND PROTECȚIA DATELOR ÎN CONFORMITATE CU REGULAMENTUL GENERAL DE PROTECȚIE A DATELOR (GDPR)

Dacă sunteți rezident al SEE, aveți următoarele drepturi privind protecția datelor:

  • Dacă doriți să accesați, să corectați, să actualizați sau să solicitați ștergerea informațiilor dvs. personale, puteți face acest lucru în orice moment prin e-mail la adresa office@itqsoft.ro
  • În plus, puteți să vă opuneți prelucrării informațiilor dvs. personale, să ne cereți să restricționăm prelucrarea informațiilor personale sau să solicitați portabilitatea informațiilor personale. Din nou, vă puteți exercita aceste drepturi trimițând un e-mail la adresa office@itqsoft.ro 
  • În mod similar, în cazul în care am colectat și prelucrat informațiile personale cu consimțământul dvs., atunci vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Retragerea consimțământului dvs. nu va afecta legalitatea prelucrării pe care am efectuat-o înainte de retragerea dvs. și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor cu caracter personal efectuată în baza unor motive de prelucrare legale, altele decât consimțământul.
  • Aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de protecție a datelor cu privire la colectarea și utilizarea de către noi a informațiilor personale. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați autoritatea locală de protecție a datelor.

Răspundem la toate solicitările pe care le primim de la persoanele care doresc să își exercite drepturile de protecție a datelor în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

9. ALEGERILE DVS.

Puteți utiliza unele dintre funcțiile oferite de serviciile noastre fără să vă înregistrați, limitând astfel tipul de informații pe care le colectăm..

10. CONFIDENȚIALITATEA COPIILOR

ITqsoft nu colectează cu bună știință informații de la copii cu vârsta sub 13 ani, acestora fiindu-le interzisă utilizarea Serviciilor noastre. Dacă aflați că un copil ne-a furnizat informații personale prin încălcarea acestei Politici de confidențialitate, ne puteți alerta la office@itqsoft.ro.

11. MODIFICĂRI ALE ACESTEI POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE

Această politică de confidențialitate poate fi modificată din când în când, așa că vă rugăm să o revizuiți frecvent. Modificările aduse acestei Politici de confidențialitate vor fi publicate pe site-urile noastre web. În cazul în care modificăm în mod substanțial modalitățile în care utilizăm sau partajăm informațiile personale colectate anterior de la dvs. prin intermediul Serviciilor noastre, vă vom notifica prin intermediul e-mail sau prin alte mijloace de comunicare.

12. TRANSFERURI INTERNAȚIONALE DE DATE

ITqsoft este o companie globală. Este posibil să transferăm informații personale în alte țări decât cea în care au fost colectate inițial. Este posibil ca aceste țări să nu aibă aceleași legi de protecție a datelor ca și țara în care ați furnizat inițial informațiile. Atunci când transferăm informațiile dvs. personale în alte țări, vom proteja aceste informații așa cum este descris în această Politică de confidențialitate.

13. EXPEDIEREA

Deoarece ITqsoft oferă bunuri nemateriale, nu livrăm bunuri fizice/resurse odată ce comanda este finalizată. Serviciul va fi livrat clientului prin intermediul rețelelor online, odată ce ni se oferă acces suficient pentru a furniza aceste servicii. În calitate de client, sunteți responsabil să înțelegeți acest lucru la achiziționarea oricărui serviciu de pe site-ul nostru.

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această Politică de confidențialitate, vă rugăm să nu ezitați să ne trimiteți un e-mail la adresa office@itqsoft.ro