Software pentru achiziții strategice
Caracteristicile software-ului de achiziționare
Autoînregistrarea furnizorului
Furnizorii se înregistrează rapid și ușor în sistem, oferind datele de contact și informațiile de afaceri relevante. O companie care achiziționează poate configura câmpurile de înregistrare pentru a colecta informațiile de care are nevoie pentru evaluarea furnizorului.
Monitorizarea automată a ofertelor curente de la furnizori
În cadrul unei soluții de achiziție electronică, cumpărătorii pot analiza și compara ofertele de produse și servicii de la diferiți furnizori.
Bidding management
A buying company can create tenders, invite potential suppliers to take part in them, and select the most attractive offers. Suppliers can view and bid on the organization's requests in real time, and even update their price offers in response to competitors' price updates.
Selecția furnizorului
Software-ul de achiziționare poate facilita selecția furnizorilor prin oferirea unor capacități precum compararea în paralel a propunerilor furnizorilor și a ratingurilor de calificare ale acestora. De asemenea, sistemul poate fi configurat pentru a evalua automat furnizorii înregistrați în funcție de criteriile specificate de compania care face achiziția.
Evaluarea riscurilor furnizorilor
O soluție de achiziționare electronică permite analiza performanțelor furnizorilor pentru a dezvălui posibilele riscuri (de exemplu, de reputație, financiare, de reglementare), ceea ce va scuti companiile de întreruperi ale lanțului de aprovizionare și de pierderi financiare.
Optimizarea achizițiilor
Funcția de generare automată a comenzilor de achiziționarea din ofertele aprobate va contribui la accelerarea procesului de achiziție și la reducerea sarcinii pentru departamentul de achiziții.
Controlul stocurilor
Integrată cu un software de gestionare a inventarului, o soluție de achiziționare poate ajuta la detectarea timpurie a articolelor care se epuizează și poate trimite alerte automate privind stocurile reduse.
Software de achiziționare: top 3 instrumente
Dynamics 365 Supply Chain Management
Aplicația permite organizațiilor să evalueze și să compare ofertele furnizorilor și să personalizeze procesele de aprovizionare și achiziționare (de exemplu, un proces de aprobare a furnizorilor pentru anumite produse și servicii).
Oracle Supply Chain Management: Procurement
Soluția dispune de o gamă largă de caracteristici, inclusiv generarea automată a comenzilor de aprovizionare din cererile aprobate, înregistrarea simplă a furnizorilor, procesarea rapidă a contractelor, vizibilitatea în timp real a stării tranzacțiilor.
SAP Ariba: Supplier Management
Soluția permite segmentarea furnizorilor (de exemplu, pentru a acorda cea mai mare prioritate strategică furnizorilor de produse de mare volum sau de mare valoare), oferă o analiză a furnizorilor pe baza, de exemplu, a locației sau a prețului, monitorizează în timp real riscurile privind reputația, financiare, de conformitate și de altă natură.
Îmbunătățiți-vă achizițiile cu ajutorul unui software de achiziționare
Îmbunătățiți-vă achizițiile cu ajutorul unui software de achiziționare Cu ajutorul unui instrument de achiziționare a furnizorilor ușor de utilizat, puteți compara ofertele furnizorilor, le puteți alege pe cele care se potrivesc cel mai bine nevoilor companiei dumneavoastră și puteți monitoriza procesul de achiziție pentru a verifica expunerea la riscuri. Dacă aveți nevoie de asistență în dezvoltarea și implementarea unui software de aprovizionare, nu ezitați contactați experții Itqsoft`s.