Termeni și condiții
√Să răspundă la e-mailurile/apelurile clienților sau la chat-ul în timp real în ceea ce privește problemele care pot apărea în legătură cu serviciile furnizate.
√Monitorizează și răspunde la problemele de rețea și de server, așa cum se arată în instrucțiunile furnizate la angajare.
√Pentru a rezolva problemele, este posibil ca furnizorul de servicii să fie nevoit să se conecteze la servere de la distanță, să comunice cu furnizorii și/sau să efectueze cercetări pentru a găsi soluțiile adecvate.
Facturarea
Toate conturile sunt configurate pe bază de plăți în avans. Este responsabilitatea clienților să informeze ITQSoft cu privire la schimbările în tipul de card de credit, adresa de e-mail paypal sau data de expirare a cardului de credit. Conturile de card de credit sunt facturate o dată pe lună. În cazul în care cardul de credit este refuzat, veți avea la dispoziție șapte zile pentru a efectua plata, după aceste șapte zile, contul dvs. va fi pus în așteptare până când serviciile vor fi plătite.
Partea generală
Dacă este cazul, sunteți de acord să ne furnizați suficiente detalii despre serviciile, politicile și sistemele dumneavoastră și accesul la acestea pentru a ne permite să vă furnizăm serviciul dumneavoastră și clienților dumneavoastră. Soluțiile de asistență ITQsoft nu vor fi responsabile pentru orice probleme sau întreruperi ale serverelor dvs. și nici pentru orice fel de întrerupere a serviciilor din cauza întreruperii serverelor.
Planuri și prețuri
ITqsoft își rezervă dreptul de a modifica în orice moment condițiile de preț pentru orice cont și plan/serviciu. Conturile noi pentru clienții actuali sunt supuse taxelor curente în momentul deschiderii noului cont.
Anularea
Anularea trebuie să se facă prin trimiterea unui e-mail la Departamentul de Vânzări în scopul autorizării și nu prin informarea pe chat-ul live sau pe oricare dintre IM (Instant Messengers). Deși nu este necesară nicio notificare și nu există nicio taxă de anulare. Vă rezervați dreptul de a anula serviciul din orice motiv, cu o notificare prealabilă de 30 de zile.
Satisfacție garantată
ITqsoft oferă o garanție de satisfacție pentru serviciile noastre de management și monitorizare a serverelor. Dacă nu sunteți complet mulțumit de serviciile noastre în primele 5 solicitări de asistență tehnică sau în primele 7 zile de utilizare a serviciilor noastre (oricare dintre acestea este prima) de la data înregistrării, vi se va rambursa 100% din suma plătită pentru serviciul respectiv.
Rambursări
În cazul în care un tichet depășește SLA-ul nostru, se va acorda o rambursare proporțională la cerere și va fi determinată în funcție de numărul de tichete pe care le-ați trimis în ultimele 30 de zile. Solicitările de rambursare a SLA trebuie raportate în termen de 30 de zile de la data la care a fost depășit SLA prin deschiderea unui tichet de feedback. În niciun caz rambursarea nu poate depăși suma pe care ați plătit-o pentru serviciu. Rambursările de orice fel, indiferent de motiv, pot dura până la 10 zile de la momentul în care rambursarea este solicitată sau oferită pentru procesare.
Timp de răspuns
ITqsoft oferă un timp de răspuns mediu garantat de 20 până la 30 de minute, în funcție de planurile de asistență. Atunci când un nou tichet este deschis în biroul nostru de asistență în timp ce un alt tichet este deja deschis și nerezolvat, timpul de răspuns pentru noul tichet începe din momentul în care tichetul anterior a fost rezolvat.
Un "răspuns" înseamnă că un administrator de server a citit biletul, l-a atribuit celui mai potrivit tehnician (sau lui însuși) pentru a se ocupa de problema dvs. specifică și a răspuns că a început procesul de rezolvare a tichetului.
Vânzările, facturarea sau orice alte probleme care nu au legătură cu asistența nu sunt acoperite de garanția noastră privind timpul de răspuns.
Backup-uri de date
Clientul este de acord în mod explicit să facă backup-uri zilnice sau săptămânale ale tuturor datelor sensibile și importante. Aceste date includ, dar nu se limitează la toate datele clienților, datele contului de găzduire, datele de configurare a serverului și orice alte date pe care clientul le consideră importante pentru operațiunile zilnice ale companiei și/sau ale serverelor.
Aceste backup-uri au rolul de a oferi un punct de restaurare solid în caz de urgență, accident sau greșeală. Dacă o greșeală, un accident sau o urgență ar avea loc, clientul ar avea o copie de rezervă recentă a tuturor datelor lipsă, corupte sau modificate, necesare pentru a rezolva situația de urgență.
Backup-urile complete ale tuturor sistemelor trebuie să fie efectuate înainte de începerea ITQSoft și este responsabilitatea exclusivă a clientului de a le menține.
Politica de utilizare adecvată
Acordăm o importanță prioritară calității muncii pe care o facem. Nu putem compromite calitatea serviciilor pe care le oferim clienților noștri din cauza volumului mare de muncă al unui singur client. Dacă considerăm că cineva abuzează de acest lucru, la discreția noastră exclusivă, ne rezervăm dreptul de a limita numărul de tichete deschise concomitent sau de a ne referi la planul de asistență de nivelul următor. Ne rezervăm dreptul, la discreția noastră exclusivă, de a închide orice cont a cărui cantitate de consum de administrare afectează negativ ceilalți clienți ai noștri.
Condiții de utilizare acceptabile
Nu vor fi permise materiale abuzive la adresa angajaților ITQSoft. Este interzisă hărțuirea și folosirea de cuvinte abuzive prin telefon, e-mail, chat sau orice alt mijloc de comunicare electronică. ITQSoft își rezervă dreptul de a suspenda sau de a închide, fără notificare prealabilă, contul utilizatorului pentru orice abatere serioasă.
Feedback-uri negative
Apreciem efortul de a face o afacere de succes și munca manuală continuă de mai mulți ani. Avem o reputație foarte bună în rândul companiilor de administrare a serverelor din întreaga lume și ne străduim la maximum pentru a păstra această bunăvoință cu cea mai mare grijă. Și astfel, nu am tolerat postarea de feedback-uri negative despre ITqsoft pe nici un forum public înainte de a trimite un ticket către departamentul nostru de Calitate/Escalare. Astfel de activități nu pot fi tolerate și vor duce la închiderea imediată a contului fără nicio rambursare. Avem cel mai mare respect pentru toți clienții noștri și facem tot ce este posibil pentru a-i menține pe toți clienții noștri mulțumiți. Tot ceea ce vă cerem este să discutați problema cu care v-ați confruntat cu ITqsoft în departamentul Calitate/Escalare înainte de a merge pe forumurile publice. Dorim să menținem transparența în operațiunile noastre și am încercat întotdeauna să facem tot posibilul pentru a oferi clienților o șansă în plus.
Disclosure of Confidential Information
Periodic, este posibil ca partea care Dezvăluie Informațiile Confidențiale să le divulge Părții care le Primește. Partea beneficiară va: (a) va limita divulgarea oricăror informații confidențiale la angajați, directori, directoare, angajați, agenții sau reprezentanții săi (denumiți colectiv "Reprezentanți") care au nevoie să cunoască aceste informații confidențiale în legătură cu relația de afaceri curentă sau preconizată între părțile la care se referă prezentul acord și numai în acest scop; (b) își informează Reprezentanții cu privire la natura exclusivă a informațiilor confidențiale și la obligațiile prevăzute în prezentul acord și le solicită acestora să păstreze confidențialitatea informațiilor confidențiale; (c) păstrează toate informațiile confidențiale strict confidențiale, folosind un grad rezonabil de atenție, dar nu mai puțin decât gradul de atenție pe care îl utilizează pentru protejarea propriilor sale informații confidențiale; și (d) nu divulgă informațiile confidențiale primite de către acesta unor terțe părți (cu excepția cazului în care se prevede altfel în prezentul acord).
Puteți afla mai multe despre politica noastră de confidențialitate actualizată la https://www.itqsoft.ro/politica-de-confidentialitate . Dacă nu acceptați sau nu înțelegeți una sau mai multe părți ale "Termenilor și politicilor noastre", vă rugăm să ne contactați imediat înainte de a vă înscrie la serviciul nostru. Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate, scrieți-ne la office@itqsoft.ro.
Prin abonarea la și / sau utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord să acceptați, să respectați și să înțelegeți toate termenii și condițiile noastre de utilizare și politicile noastre; în întregime.